Wykorzystujemy pliki cookies własne i firm zewnętrznych, analizując sposób użytkowania naszego portalu, w celu ulepszenia naszych usług i ułatwienia Państwu korzystania z nich. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności.

zamknij

Reklamacje i zwroty

WARUNKI REKLAMACJI

8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta określają przepisy Kodeksu Cywilnego.

8.2. Usługodawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4.9 niniejszego Regulaminu. W przypadku zakupu przez Klienta Produktu z wadą, o której Klient wiedział w momencie zawierania umowy sprzedaży z Usługodawcą, zostaje wyłączona możliwość złożenia reklamacji na zakupiony Produkt w zakresie tej wady.

8.3. Reklamacja powinna zostać złożona poprzez wysłanie wiadomości na adres email: biuro@raccoonwear.pl.

8.4. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Usługodawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna; b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Usługodawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

8.5. Klient może zamiast zaproponowanego przez Usługodawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Usługodawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

8.6. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

8.7. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Usługodawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Usługodawcy, Klient zobowiązany będzie dostarczyć Produkt na koszt Usługodawcy.

8.8. Usługodawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku Zamówienia złożonego przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

Pobierz formularz

sprawdź

Jakie promocje czekają dziś na Ciebie!