REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO RACCOONWEAR.PL
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym raccoonwear.pl (dalej: „Witryna”) jest Michał Szopiński prowadzący działalność gospodarczą pod firmą SHELTER MICHAŁ SZOPIŃSKI, RACCOON WEAR, ul. Ks. Ryszarda Markwarta 11 A/C, Bydgoszcz 85-015, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9532615178, REGON 388027389 (dalej: „Usługodawca”).
1.2. Usługodawca za pośrednictwem Witryny prowadzi sklep internetowy (dalej: „Sklep”), w którym oferuje sprzedaż towarów oraz świadczenie usług drogą elektroniczną. Zasady korzystania ze Sklepu określa niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”). W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta lub w celu dokonania Zamówienia.
1.4. Informacje prezentowane w Sklepie lub w przypadku udostępnienia możliwości dokonywania Zamówień z wykorzystaniem innych środków porozumiewania się na odległość, wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego, kierowane przez Usługodawcę do Klientów, a nie ofertę w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
1.5. W celu skorzystania ze Sklepu należy spełnić minimalne wymagania techniczne, tj. posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne/mobilne z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, mieć zainstalowaną aktualną wersję przeglądarki internetowej (Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari lub Microsoft Edge), mieć włączone w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. W przypadku gdy, Klient chce złożyć Zamówienie musi posiadać aktywny adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, które umożliwi poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Przeglądanie treści Sklepu nie wymaga podania określonych danych, w szczególności założenia konta. Konto pozwala na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do konta za pomocą loginu i hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w serwisie internetowym. Konto umożliwia m.in. zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki produktów i dostęp do historii Zamówień.
1.6. Nabywcą towarów (dalej: „Klient”) oferowanych w Sklepie, jest:
- osoba fizyczna;
- osoba prawna;
- osoby fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
- jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
1.7. Klient, będący osobą fizyczną, która dokonuje Zamówienia niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą lub zawodową jest w dalszej części Regulaminu zwany „Konsumentem”.
1.8. Co do zasady umowy zawierane w ramach serwisu internetowego mają charakter umów powszechnie zawieranych w drobnych bieżących sprawach życia codziennego. W przypadku, gdy Klientem jest osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych, zobowiązuje się ona uzyskać prawnie skuteczną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na zawarcie Umowy oraz okazać taką zgodę na każde żądanie Usługodawcy.
§ 2. OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
2.1. Sprzedaż towarów przez Sklep odbywa się w drodze zawarcia za pośrednictwem sieci Internet umowy sprzedaży. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi poprzez złożenie zamówienia przez Klienta oraz potwierdzenie jego przyjęcia przez Usługodawcę.
2.2. Ceny produktów znajdujących się w ofercie Sklepu są cenami detalicznymi, zawierają wszystkie podatki i są podane w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki, które wskazane są w momencie składania Zamówienia. Zamówienia złożone przez Konsumentów realizowane są według cen obowiązujących na dzień złożenia Zamówienia (np. uwidocznionych przy zdjęciu lub opisie towaru). Zamówienia złożone przez pozostałych Klientów niebędących Konsumentami realizowane są według cen wskazanych w potwierdzeniu Zamówienia przez Sklep.
2.3. Sklep prowadzi sprzedaż towarów na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2.4. Usługodawca za pomocą Sklepu nie prowadzi sprzedaży hurtowej towarów. W tym zakresie prosimy o bezpośredni kontakt z obsługą sklepu.
2.5. Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami oraz działają tylko na produkty pełnowartościowe.
§ 3. REJESTRACJA KONTA
3.1. Składanie Zamówień możliwe jest po rejestracji konta lub bez uprzedniej rejestracji konta w Sklepie.
3.2. W celu rejestracji konta należy wybrać podstronę serwisu internetowego z ekranem logowania, na dole której znajduje się przycisk „Nie masz konta? Załóż je tutaj”. Następnie po wybraniu wyżej wymienionego przycisku, użytkownik zostanie przekierowany do formularza rejestracyjnego. Rejestracja konta przez użytkownika polega na podaniu w formularzu rejestracyjnym danych teleadresowych, hasła, daty urodzenia oraz wyborze przycisku „zarejestruj się”. Warunkiem dokonania Rejestracji jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki prywatności. Klient oświadcza, że dane podane przez niego są prawdziwe i kompletne. W przypadku zmiany danych, Klient zobowiązany jest zmienić dane najpóźniej przy składaniu kolejnego zamówienia.
3.3. W wyniku przeprowadzonej rejestracji, użytkownikowi przyporządkowane zostaje konto, umożliwiające identyfikację czynności podejmowanych przez użytkownika za pośrednictwem Sklepu. Dostęp do konta jest możliwy po wprowadzeniu przypisanego do danego konta loginu oraz hasła. W ramach utworzonego konta, Klient ma możliwość skorzystania z opcji automatycznego uzupełniania danych. Usługa prowadzenia konta w Sklepie świadczona jest przez Usługodawcę nieodpłatnie.
3.4. Usługodawca udostępnia możliwość usunięcia konta w każdym czasie, poprzez przesłanie stosownego żądania na adres poczty elektronicznej Usługodawcy: biuro@raccoonwear.pl. Rezygnacja z konta nie ma wpływu na realizację złożonych Zamówień potwierdzonych przez Usługodawcę.
3.5. Usługodawca może czasowo zawiesić dostęp do konta lub wypowiedzieć dostęp do konta użytkownikowi z zachowaniem tygodniowego okresu wypowiedzenia (informując go o tym mailowo), w razie stwierdzenia wykorzystania konta w sposób sprzeczny z Regulaminem lub niezgodnie z jego przeznaczeniem.
§ 4. ZAMÓWIENIA
4.1. Zamówienie stanowi złożone przez Klienta w formie elektronicznej z wykorzystaniem sieci Internet i Witryny oświadczenie woli zawarcia umowy sprzedaży wybranych przez niego towarów dostępnych w Sklepie za cenę stanowiącą sumę cen wybranych towarów oraz kosztów dostawy.
4.2. Wybór produktów do Zamówienia dokonywany jest poprzez dodanie ich do listy zakupów – koszyka (poprzez kliknięcie przycisku „dodaj do koszyka”). Po dodawaniu produktu do koszyka, Klient wybiera przycisk „przejdź do koszyka” lub „kontynuuj zakupy”. Po wybraniu przycisku „przejdź do koszyka”, Klient ma możliwość zweryfikować i zmodyfikować koszyk z produktami. Ponownie wybiera przycisk „przejdź do koszyka” i zostaje przekierowany do formularza zamówienia. Klient ma możliwość wyboru, czy dokonuje zakupu produktów jako Gość (osoba nie posiadająca konta w Sklepie), czy loguje się do swojego konta w Sklepie. Następnie dokonuje wyboru adresu, sposobu dostawy oraz sposobu płatności – wypełniając określone dane i wybierając przycisk „dalej”. Klient kończy składać Zamówienie z chwilą wciśnięcia przycisku „zamawiam i płacę”, które następnie jest przekazywane do potwierdzenia Usługodawcy. Jeżeli Klient dokonuje Zamówienia jako gość Witryny (tj. bez rejestracji) obowiązany jest wypełnić niezbędne dane w formularzu kontaktowym oraz zapoznać się z treścią Regulaminu i Polityką prywatności i zaakceptować ich treść.
4.3. Do momentu zatwierdzenia wyboru produktów przyciskiem „zamawiam i płacę”, Klient ma możliwość dokonywania zmian i modyfikacji produktów w koszyku, jak i danych teleadresowych do wysyłki lub wystawienia faktury.
4.4. Usługodawca przed złożeniem przez Konsumenta zamówienia poinformuje go w sposób jasny i widoczny o przysługujących mu prawach i obowiązkach. Wszelkie informacje o prawach i obowiązkach Konsumenta znajdują się w Regulaminie.
4.5. Usługodawca potwierdzi Zamówienie złożone przez Klienta poprzez wysłanie odrębnej wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta. Wiadomość będzie zawierała w szczególności: dane Usługodawcy, dane Klienta, numer Zamówienia, listę towarów będących przedmiotem Zamówienia, całkowitą wartość Zamówienia wraz ze wszystkimi kosztami, informację o sposobie oraz terminie dostawy, informację o prawie odstąpienia od umowy i kosztach zwrotu.
4.6. Klient może wyrazić wolę otrzymania faktury VAT, w tym celu należy wypełnić pole o nazwie „NIP UE” przy wypełnianiu formularza dotyczącego adresu Klienta.
4.7. Potwierdzenie złożenia Zamówienia zawierać będzie odnośnik do usługi umożliwiającej dokonanie płatności online.
4.8. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieścisłości w treści wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, Klient może skontaktować się ze Sklepem przy pomocy wyłącznie poczty elektronicznej pod adresem biuro@raccoonwear.pl, w treści wiadomości podając numer Zamówienia.
4.9. Usługodawca prowadzi również sprzedaż towarów z drobnymi wadami, w takim jednak przypadku informacja o wadzie i jej opis zawarte są każdorazowo w opisie takiego towaru.
4.10. Składane w sklepie Zamówienia nie podlegają łączeniu, w szczególności poprzez łączenie w ramach jednej wysyłki odrębnych zamówień.
4.11. Zamówienie będzie dostarczone na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu.
4.12. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę oraz koszty przesyłki. Usługodawca może w wybranym przez siebie okresie określić próg minimalnej wartości Zamówienia, dla której przesyłka Produktów jest darmowa. O łącznej cenie wraz z podatkami produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy, Klient jest informowany w trakcie składania Zamówienia.
§ 5. PŁATNOŚCI
5.1. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za Zamówione produkty:
a) płatność online za pośrednictwem: Przelewy24;
b) płatność za pośrednictwem systemu płatności internetowej: Apple Pay, Google Pay, Blik;
c) płatność za pobraniem;
d) płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze osobistym;
e) płatność za pomocą bonu podarunkowego wydanego przez Usługodawcę.
5.2. Zasady dokonywania płatności przez Klientów za pośrednictwem systemów płatności online oraz postępowanie reklamacyjne dostępne są na stronie internetowej operatorów pośredniczących w płatnościach online.
§ 6. REALIZACJA I WYSYŁKA ZAMÓWIENIA
6.1. W przypadku braku płatności lub potwierdzenia Zamówienia przez Usługodawcę w ciągu 5 dni roboczych, Zamówienie zostanie anulowane przez Usługodawcę, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości poczty elektronicznej.
6.2. Realizacja Zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku Zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym Usługodawcy;
- w przypadku Zamówień płatnych za pośrednictwem systemu płatności internetowej - w chwili, gdy Klient otrzyma automatyczną wiadomość z informacją o zaakceptowaniu płatności;
- w przypadku Zamówień płatnych gotówką przy odbiorze, za pobraniem, za pomocą bonu podarunkowego lub przy wykorzystaniu płatności mieszanej, niezwłocznie po potwierdzeniu Zamówienia przez Usługodawcę.
6.3. Jeśli w magazynie Sklepu zabraknie produktu objętego Zamówieniem Klienta i domówienie ich od dostawców nie będzie możliwe w czasie przewidzianym na realizację Zamówienia, Usługodawca poinformuje o tym fakcie Klienta wysyłając wiadomość, na adres e-mail podany przez Klienta lub kontaktując się telefonicznie, w celu zaproponowania alternatywnego towaru, podzielenia Zamówienia na części lub anulowania Zamówienia w całości lub części. W przypadku, gdy, Klient nie wyrazi zgody na realizację Zamówienia z alternatywnymi produktami Zamówienie zostanie anulowane w całości lub części zgodnie z wyborem Klienta.
6.4. Jeśli w sytuacji opisanej powyżej i zgodnie z wyborem Klienta Zamówienie zostanie podzielone, Klient ponosi tylko koszty dostarczenia pierwszej przesyłki. Koszty dostarczenia pozostałych przesyłek wynikających z nowych Zamówień powstałych w wyniku podzielenia Zamówienia pierwotnego, ponosi Sklep.
6.5. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacjach opisanych powyżej, w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie Usługodawcy, Usługodawca może anulować zamówienie w części lub w całości. W przypadku anulowania Zamówienia w sytuacjach opisanych powyżej, Klient dokonał już zapłaty za Zamówienie, Usługodawca zwróci Klientowi zapłaconą kwotę lub jej części w przypadku realizacji Zamówienia w części.
6.6. Niezależnie od uprawnień opisanych powyżej, w przypadku braku towaru w magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Usługodawca ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Usługodawca ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry – Usługodawca zwróci Klientowi należność za towar niezwłocznie po anulowaniu Zamówienia.
6.7. Czas transportu Zamówienia do Klienta na terenie kraju wynosi 3 dni robocze. Termin ten jest określeniem orientacyjnym i liczy się od dnia wysłania Zamówienia przez Usługodawcę.
6.8. W przypadku wyboru przez Klienta opcji wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej, Klient zobowiązany jest do obioru Zamówienia w terminie wskazanym przez firmę kurierską. Brak odbioru Zamówienia we wskazanym terminie skutkuje odesłaniem Zamówienia do Usługodawcy. Usługodawca anuluje Zamówienie i zwróci Klientowi należność za towar. Klient może dokonać ponownego zakupu towaru.
6.9. W przypadku wyboru przez Klienta opcji osobistego odbioru Zamówienia, Klient zobowiązany jest do odbioru zamówienia z punktu Usługodawcy znajdującego się przy ul. Ks. Makwarta 11 A/C w Bydgoszczy, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00, po wcześniejszym telefonicznym zaanonsowaniu się.
§ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
7.1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z wyjątkiem kosztów transportu do Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Klienta oświadczenia Usługodawcy przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży można przesłać na adres poczty elektronicznej: biuro@raccoonwear.pl.
7.2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia produktu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która:
a) obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części, albo
b) polega na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów.
7.3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
7.4. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy oraz towarów w stanie nie zmienionym, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w serwisie internetowym).
7.5. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7.6. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (Koszt odesłania produktów do Usługodawcy).
7.8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów: o świadczenie usług, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami oraz dotyczącej produktów personalizowanych.
7.9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwróconych w wyniku odstąpienia od umowy produktów będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów.
§ 8. WARUNKI REKLAMACJI
8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta określają przepisy Kodeksu Cywilnego.
8.2. Usługodawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad, z zastrzeżeniem § 4 ust. 4.9 niniejszego Regulaminu. W przypadku zakupu przez Klienta Produktu z wadą, o której Klient wiedział w momencie zawierania umowy sprzedaży z Usługodawcą, zostaje wyłączona możliwość złożenia reklamacji na zakupiony Produkt w zakresie tej wady.
8.3. Reklamacja powinna zostać złożona poprzez wysłanie wiadomości na adres email: biuro@raccoonwear.pl.
8.4. Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Usługodawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna;
b) żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Usługodawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
8.5. Klient może zamiast zaproponowanego przez Usługodawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Usługodawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
8.6. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji Produktu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
8.7. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Usługodawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Usługodawcy, Klient zobowiązany będzie dostarczyć Produkt na koszt Usługodawcy.
8.8. Usługodawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku Zamówienia złożonego przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
§9 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI
9.1. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć Umowę o Świadczenie Usług ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia w dowolnej formie.
9.2. Usługodawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 30 dni od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
9.3. Ani Usługodawca ani jego pracownicy, upoważnieni przedstawiciele i pełnomocnicy nie ponoszą odpowiedzialności wobec Klienta, jego podwykonawców, pracowników, upoważnionych przedstawicieli lub pełnomocników za wszelkie szkody, w tym utratę zysków, chyba że szkoda została spowodowana przez nich umyślnie.
9.4. W każdym przypadku ustalenia odpowiedzialności Usługodawcy, jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli lub pełnomocników, odpowiedzialność ta w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona w ramach pojedynczego roszczenia do kwoty 500 (pięćset) złotych.
9.5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
§ 10. WARUNKI KORZYSTANIA Z KARTY PODARUNKOWEJ
10.1. Karta podarunkowa stanowi bon towarowy uprawniający posiadacza do jego realizacji w Sklepie do maksymalnej kwoty odpowiadającej wartości nominalnej bonu towarowego.
10.2. Wystawcą karty podarunkowej i podmiotem odpowiedzialnym za jego realizację jest wyłącznie Usługodawca.
10.3. Ważność karty podarunkowej wynosi 12 miesięcy od zakupu karty podarunkowej.
10.4. Wystawca odmówi realizacji karty podarunkowej w razie wyczerpania środków na karcie podarunkowej, utraty ważności karty podarunkowej, braku lub naruszenia zabezpieczeń na karcie podarunkowej, uniemożliwiających weryfikację jej autentyczności, przerobień.
10.5. Realizacja karty podarunkowej w sklepie internetowym polega na wpisaniu kodu alfanumerycznego z karty podarunkowej podczas składania zamówienia. Wpisanie kodu spowoduje pomniejszenie ceny produktu/ów o kwotę z bonu. Kartę podarunkową można wykorzystać wyłącznie jednokrotnie. Niewykorzystane środki przepadają. Posiadacz zobowiązany jest do zapłaty różnicy ceny nabywanych produktów, gdy wartość nabywanych produktów jest wyższa niż wartość dostępnych środków na karcie podarunkowej.
10.6. Reklamacje odnośnie działania karty podarunkowej należy zgłaszać elektronicznie na adres email biuro@raccoonwear.pl. Wystawca odpowie na reklamacje w terminie 14 dni od jej otrzymania. Brak odpowiedzi w powyższym terminie nie stanowi uznania reklamacji.
10.7. Klient uprawniony jest do zwrotu niewykorzystanej karty podarunkowej (tj. niewykorzystanej w całości lub w części) w ciągu 30 dni od daty jej zakupu. Klient zobowiązany jest poinformować Usługodawcę o zwrocie karty podarunkowej poprzez wysłanie wiadomości na adres email biuro@raccoonwear.pl. Usługodawca zwróci Klientowi należność za niewykorzystaną kartę podarunkową (tj. całość kwoty lub kwotę odpowiadającą niewykorzystanej części karty) w ciągu 14 dni kalendarzowych.
§ 11. DANE OSOBOWE
Usługodawca przetwarza dane osobowe Klientów oraz innych podmiotów odwiedzających Witrynę zgodnie z ustaloną Polityką prywatności opublikowaną pod adresem: http://raccoonwear.pl/content/3-polityka-prywatnosci.
§ 12. KONTAKT
Kontakt z Usługodawcą możliwy jest pod numerem telefonu +48 695 915 891, +48 695 630 710 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 oraz pod adresem poczty elektronicznej biuro@raccoonwear.pl.
§ 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13.1. Wyłączne prawa do treści umieszczanych w ramach serwisu internetowego przez Usługodawcę, w szczególności prawa autorskie, nazwa serwisu internetowego (znak towarowy), wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł odpowiednie umowy. Klient jest uprawniony do korzystania z ww. treści nieodpłatnie, a także do korzystania z treści zamieszczanych zgodnie z przepisami prawa i już rozpowszechnionych przez innych Klientów w ramach serwisu internetowego, jednak wyłącznie w zakresie własnego użytku osobistego i wyłącznie w celu prawidłowego korzystania z serwisu internetowego, na terenie całego świata. Wykorzystywanie treści, w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej, uprzedniej zgody, udzielonej przez uprawniony do tego podmiot, na piśmie pod rygorem nieważności.
13.2. Usługodawca zastrzega prawo do czasowych przerw i zakłóceń w funkcjonowaniu Witryny, powyższe pozostaje jednak bez wpływu na realizację potwierdzonych Zamówień.
13.3. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Usługodawca udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w serwisie internetowym, żeby Klient mógł zapoznać się z jej treścią. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. W przypadku Klientów, którzy zawarli Umowę o Świadczenie Usług, tj. posiadających Konto, mają oni prawo do wypowiedzenia Umowy o Świadczenie Usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu pozostaje bez znaczenia dla Umów zawartych przed zmianą Regulaminu. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami, Usługodawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
13.4. Klient ma prawo wypowiedzenia w każdym czasie umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczna poprzez usunięcie konta założonego w ramach rejestracji.
13.5. Usługodawca ma prawo wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną w każdym czasie, z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, który biegnie od dnia zawiadomienia Klienta na adres poczty elektronicznej wskazany w Koncie.
Regulamin obowiązuje od 1 czerwca 2022 roku.